piątek, 6 kwietnia 2012

WIOSENNE KURTKI



 KURTKI
Nadszedł czas na wybranie kurtki! Wiosna zbliża się (z czego się niezmiernie cięszę, ponieważ uwielbiam ciepło!)
W poszukiwaniu tej jedynej udałam się do sklepów internetowych (posiadających wysyłkę do Polski)  znanych (lub mniej znanych) sieciówek i nie tylko. Zobaczcie co znalazłam :)


HOUSE
Kurtka, którą znalazłam w housie może być dobrym wyborem. Do wyboru są 3 kolory, które nigdy nie wychodzą z mody i można łączyć je tak naprawdę ze wszystkim! Ja jednak każdą z nich widzę w piękną chustą/szalikiem w piękne kwiatowe wzory bądź pastele! Mmmm. 
Cena tej kurtki do 116,90 zł.


Szukając dalej w sklepie House znalazłam kurtkę ze skóry, ktora jest megamodna w tym sezonie!
Leather Jacket jest dostępna w 4 kolorach (brązowy, siwy, czarny, fioletowo-brązowy) jednak ja zdecydowanie wybrałabym klasykę czyli czerń. Sami zsesztą oceńcie:
Kurtka jest przeceniona z 169,90 na 99,90. ALE OKAZJA!

PULL&BEAR
Kurtką, którą zaproponował pull&bear jest znakomita na wiosne! Świetnie wyglądałaby z czarnymi rurkami! Cena jej to 139,90.

BERSHKA
W bershce znalazłam świętną kurtkę skórzaną taką jaka sobie wymarzyłam, jednak cena ją troszkę dyskwalifikuje. Kurtka bowiem kosztuje 399,00, co moim zdaniem jest troszkę za dużo. Oceńcie sami:


Drugi typ w sklepie Bershka to płaszczyk (dostępny w 3 kolorach: brudny róż, biały, granat) Ja dzisiaj wybrałam róż.
Cena: 159,00! Brałabym!

Jeżeli chcecie się dowiedzieć, gdzie znalazłam takie kurtki piszcie w komentarzach :)
Zachęcam do przeglądania poprzednich wpisów!
Martha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz